VVD Purmerend maakt nieuwe start in gemeenteraad

De nieuwe fractie van de VVD in de gemeenteraad van Purmerend heeft Jan Peter Dompeling benoemd als nieuwe fractievoorzitter. Lijsttrekker en huidig wethouder Hans Krieger heeft te kennen gegeven niet tot de Gemeenteraad toe te willen treden.

De nieuwe fractie bestaande uit Bart van Elden, Harry Rotgans, Manja van der Weit en Jan Peter Dompeling wil na het verlies bij de gemeenteraadsverkiezingen een nieuwe start maken en zich op constructieve en positieve wijze inzetten voor de stad Purmerend.

Jan Peter Dompeling: "Ondanks de voor ons teleurstellende uitslag willen we met deze ervaren en frisse fractie onze meerwaarde in de gemeenteraad laten blijken. We blijven ons maximaal inzetten en zullen altijd samenwerking zoeken om het voor Purmerend beste resultaat neer te zetten en zo veel mogelijk punten uit ons verkiezingsprogramma te realiseren. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we met dit team iets moois neer kunnen zetten".

De gemeenteraad van Purmerend wordt op 27 maart 2014 geïnstalleerd.

Voor vragen over dit persbericht kunt U contact opnemen met Jan Peter Dompeling via 06 21242658 of jpdvvd@kpnmail.nl